Zakoni, uredbe, propisi, misljenja, aktaZakon | Zakoni Srbije, zakoni u pripremi, nacrti zakona, zakoni na engleskom jezikuZakon | Zakoni Srbije, zakoni u pripremi, nacrti zakona, zakoni na engleskom jeziku
Aktuelne
VESTI
Dnevno
ažurni zakoni
Registar
zakona i propisa
Odabrani
zakoni
Mišljenja
ministarstava

 

 

 

USLOVI OSTVARIVANJA PRAVA NA NOVČANU SOCIJALNU POMOĆ - NOVI ZAKON

Uslovi ostvarivanja prava na socijalnu pomoc

Neposedovanje - nepokretnosti (osim Zakonom propisanog izuzetka), - pokretne imovine (čijim korišćenjem ili otuđenjem može da obezbedi određena sredstva) - ugovora o doživotnom izdržavanju, kao i nesposobnost za rad, uz obavezu da - nije prodao, poklonio ili se odrekao prava na nasleđivanje nepokretnosti - neki su od OPŠTIH USLOVA za ostvarivanje prava na novčanu socijalnu pomoć propisanih članom 82. Novog Zakona o socijalnoj zaštiti.

U "Sl. glasniku RS", broj 24/2011, od 04.04.2011. godine, objavljen je NOVI Zakon o socijalnoj zaštiti, koji je stupio na snagu – 12. aprila 2011. godine (u daljem tekstu: Zakon).

 

Ovim Zakonom uređuje se:

  • delatnost socijalne zaštite,
  • ciljevi i načela socijalne zaštite,
  • prava i usluge socijalne zaštite,
  • postupci za ostvarivanje prava u socijalnoj zaštiti i korišćenje usluga socijalne zaštite,
  • prava i obaveze korisnika socijalne zaštite,
  • osnivanje i rad ustanova socijalne zaštite,
  • uslovi pod kojima usluge socijalne zaštite mogu pružati drugi oblici organizovanja,
  • nadzor nad radom ustanova socijalne zaštite,
  • inspekcijski nadzor u vršenju delatnosti socijalne zaštite,
  • položaj stručnih radnika i stručnih saradnika u socijalnoj zaštiti,
  • osnivanje Komore socijalne zaštite,
  • podrška i unapređenje kvaliteta stručnog rada u sistemu socijalne zaštite,
  • finansiranje socijalne zaštite,

kao i druga pitanja od značaja za socijalnu zaštitu.  

 

Socijalna zaštita, u smislu Zakona, jeste - organizovana društvena delatnost od javnog interesa, čiji je cilj - pružanje pomoći i osnaživanje za samostalan i produktivan život u društvu pojedinaca i porodica, kao i sprečavanje nastajanja i otklanjanje posledica socijalne isključenosti.  

Svaki pojedinac i porodica, kojima je neophodna društvena pomoć i podrška radi savladavanja socijalnih i životnih teškoća i stvaranja uslova za zadovoljenje osnovnih životnih potreba - imaju pravo na socijalnu zaštitu, u skladu sa Zakonom. 

Korisnici socijalne zaštite su - državljani Republike Srbije. Korisnici socijalne zaštite mogu biti i strani državljani i lica bez državljanstva, u skladu sa Zakonom i međunarodnim ugovorima. 

Korisnik prava ili usluga socijalne zaštite jeste - pojedinac, odnosno porodica koja se suočava s preprekama u zadovoljavanju potreba, usled čega ne može da dostigne ili da održi kvalitet života ili koja nema dovoljno sredstava za podmirenje osnovnih životnih potreba, a ne može da ih ostvari svojim radom, prihodom od imovine ili iz drugih izvora. 

 

Prava na socijalnu zaštitu - obezbeđuju se:

  • pružanjem usluga socijalne zaštite i
  • materijalnom podrškom 

 

Usluge socijalne zaštite su - aktivnosti pružanja podrške i pomoći pojedincu i porodici (u daljem tekstu: korisnik) radi poboljšanja, odnosno očuvanja kvaliteta života, otklanjanja ili ublažavanja rizika nepovoljnih životnih okolnosti, kao i stvaranje mogućnosti da samostalno žive u društvu. 

Usluge socijalne zaštite organizuju se kao - usluge za decu, mlade i porodicu i usluge za odrasle i starije korisnike, uz uvažavanje integriteta, stabilnosti veza i okruženja korisnika i porodice.  

Usluge socijalne zaštite pružaju se - privremeno, povremeno i kontinuirano, u skladu s potrebama i najboljim interesom korisnika.  

 

Materijalna podrška - pravo na različite vrste materijalne podrške ostvaruje se radi obezbeđenja egzistencijalnog minimuma i podrške socijalnoj uključenosti korisnika. 

Materijalnu podršku korisnik ostvaruje putem:

  • novčane socijalne pomoći,
  • dodatka za pomoć i negu drugog lica,
  • uvećanog dodatka za pomoć i negu drugog lica,
  • pomoći za osposobljavanje za rad,
  • jednokratne novčane pomoći,
  • pomoći u naturi i drugih vrsta materijalne podrške,
  • u skladu sa Zakonom i propisima donetim za njegovo sprovođenje. 

 

Načela socijalne zaštite su:

  • Načela poštovanja integriteta i dostojanstva korisnika
  • Načelo zabrane diskriminacije
  • Načelo najboljeg interesa korisnika
  • Načelo najmanje restriktivnog okruženja
  • Načelo efikasnosti socijalne zaštite
  • Načelo blagovremenosti socijalne zaštite
  • Načelo celovitosti socijalne zaštite
  • Načelo unapređenja kvaliteta socijalne zaštite
  • Načelo javnosti rada
  • Načelo dostupnosti i individualizacije socijalne zaštite

 

Prava korisnika socijalne zaštite su:

  • Pravo na informisanje
  • Pravo na učešće u donošenju odluka
  • Pravo na slobodan izbor usluga
  • Pravo na poverljivost podataka
  • Pravo na privatnost
  • Pravo na pritužbu

 

O uslugama, materijalnoj podršci, postupku korišćenja, iznosima, ustanovama i drugim pitanjima – videti detaljnije:

 

LJ.M.V

Objavljeno: 20.05.2011.






Da li imate komentar?

  • Obavezna polja su označena zvezdicom *.
If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.
 
Prva strana | Prethodna | Prikaz komentara 71 do 80 od ukupno 109 | Sledeća | Poslednja strana
Jelena
Ukupno: 109
Komentar
Novi Zakon o socijalnoj zaštiti
Komentar #39 objavljen : Wed March 21, 2012, 12:36:27
Molim vas recite mi da li imano neka prava.Moj muz je nezaposljen i ja takodje,vodimo se u nacionalnoj sluzbi za zaposljavanje.Imamo sina od 8 god i jedina primanja su nam decji dodatak od 2200.Unapred zahvalna.Napominjem da se ne vodi nista na nas od imovine.
zorica jovanovic
Ukupno: 109
Komentar
da li imam pravo ...
Komentar #38 objavljen : Tue March 20, 2012, 15:47:56
Na NSZ-sam 10g. zivim kao podstanar sa19-om cerkom,koja je takodje nezaposlena. kako da ostvari pravo na socijalnu pompc,ako gazda nije voljan da nas prijavi na adresu na kojoj stanujemo. Zorica 10 07 1964g.
Jasmina
Ukupno: 109
Komentar
Dokle prevara ?
Komentar #37 objavljen : Tue March 20, 2012, 11:05:34
Porodica Petrovic Sanela i Danijel iz Stulca kod Vrnjacke Banje,dobili su socijalnu pomoc na prevaru.Navodno zive u staroj kuci,jer ih navodno isterala sestra a ustvari imaju dve kuce a nisu hteli da prevode kao ni vodu ni strujomer,da bi im drzava platila.Prodali su stan u Trsteniku i kupili kucu .Danijel Petrovic radi kao majstor zidar i dnevnica mu je 30 evra.Sto znaci nedeljno 180 evra a svi u Stulcu mogu to da potvrde.Sramota da takvi uzimaju novac a pr.zena udovica sa kcerkom nema takva primanja vec se snalazi kako zna i ume,jer se vodi kuca na nju.Da li se zidovi jedu?
PS_Sanela prica da ima svoju vezu tj.rodjaku koja radi u socijali i pomaze ih.Znala kad dolaze jel je rodjaka sve obavestila.Pomozite onima koji stvarno nemaju.Proverite Petrovice a pitajte i njihove komsije ili u prodavnici u Stulcu ili Dubju!
Bilja
Ukupno: 109
Komentar
Ko ima prava na pomoc
Komentar #36 objavljen : Tue March 20, 2012, 10:49:47
U Vrnjcima ljudi primaju cocijalnu pomoc:Djukic Dragan,Anica(Ana)imaju veliku kucu,da li je uslov da se dobije nadoknada da juca nije prevedena na lice koje u njoj stanuje?Imaju kompjuter,internet,svoje profile na fb a Ana igra igrice i poker umesto da radi i od preplate za internet moze sa tim parama da plate struju.Imaju plastenike i svoju bastu,opet kazem da ljudi nece da prevode svoju zemlju da bi imali olaksice od drzave.Ima onih koji su u teskim uslovima,njima treba pomoc.
stoiljkovic nenad
Ukupno: 109
Komentar
dali imamo pravo
Komentar #35 objavljen : Fri March 09, 2012, 11:28:43
ja sam nenad zivim u trosnoj staroj kuci koju sam nasledio od bake invalid sam ne radi mi desna ruka cela od ramena imam telesno ostecenje 30 posto. Ozenjen sam, i zivim sa zenom.
Ostvario sam neku invalidsku penziju 50% sifra primanja na ceku je 104
cela penzija iznosi 4850 dinara, pa tako na svakih 15 dana primim oko 2200 dinara, supruga je nezaposljena na zavodu za zaposljavanje.
nas dvoje zivimo sa mesecnim primanjem od 4850 dinara
pa me zanima imamo li pravo na materijalno ili socijalno ili bilo kakvo primanje,
ako imamo prava sta nam sve treba od dokumentacije
Nepoznat
Ukupno: 109
Komentar
Novi Zakon o socijalnoj zaštiti
Komentar #34 objavljen : Sun March 04, 2012, 16:45:54
Imam pitanje da li ja mogu da primam neku novcanu pomoc?
Zivim sa suprugom ja sam ne zaposlena suprug mi radi plata mu je minimalac na kiriji smo .
Jovan
Ukupno: 109
Komentar
Pitanje
Komentar #33 objavljen : Sat March 03, 2012, 12:28:55
Da li imam prava na materijalnu pomoc,s obzirom da mi je penzija 19.000,a zivim sam sa suprugom,koja je ostala bez posla?
Inace sam u invalidskoj penziji,srcani bolesnik,a oko 4.500,00 nam treba mesecno za lekove?Imam svu dokumentaciju o bolesti.
Slavisa iz Pozarevca
Ukupno: 109
Komentar
Dali mogu da dobijem novcanu pomoc
Komentar #32 objavljen : Tue February 28, 2012, 07:48:00
Zivim sa suprugom i sinom,56 godina mi je nezaposljen na evidenciji zapoljavanja 10 godina.Supruga 59 godina nezaposljena oboje smo bolesni nesposobni da radimo.Sin zaposljen,plata neredovna oko 15 hiljada.U mom vlasnistvu imam plac 3 ara sa kucom catmarom,za sada ne dugujem nista ali vise ne mozemo da izdrzimo.Pocecemo da gladujemo i da dugujemo,pomoc bi nam dobro dosla HVALA.
Brana
Ukupno: 109
Komentar
Dali imam pravo?
Komentar #31 objavljen : Fri February 24, 2012, 14:44:21
Samohrana sam majka deteta od 7.god zivim sa roditeljima majka ima penziju 17000 hiljada a otac nema nikakva primanja ja neradim pa me interesuje imam li pravo na neku pomoc?Molim odgovor
koja
Ukupno: 109
Komentar
socijala
Komentar #30 objavljen : Thu February 23, 2012, 18:45:27
kakva je to socijala za one koji su bogati,imaju vile a primaju socijalnu pomoc,primer srdjan morina koji zivi u kijevu,opstina rakovica,dali je takvima portebna pomoc,gde je inspekcija koja obilazi socijalno ugrozene?
Prva strana | Prethodna | Prikaz komentara 71 do 80 od ukupno 109 | Sledeća | Poslednja strana

Novim Zakonom se - uređuju uslovi za proizvodnju i promet psihoaktivnih kontrolisanih supstanci,

- uslovi i postupak za izdavanje dozvole za proizvodnju, promet, izvoz, uvoz i tranzit psihoaktivnih kontrolisanih supstanci,

- uslovi za gajenje, preradu i promet biljaka od kojih se mogu dobiti psihoaktivne kontrolisane supstance,

- primena psihoaktivnih kontrolisanih supstanci,

- nadzor nad sprovođenjem ovog zakona,

- kao i druga pitanja iz ove oblasti značajna za zaštitu života i zdravlja ljudi. 

 

Pod - Psihoaktivnim kontrolisanim supstancama (u smislu Novog zakona) podrazumevaju se  supstance koje se nalaze na Spisku psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, i to su: - opojne droge, odnosno narkotici; 

- psihotropne supstance; 

- proizvodi biološkog porekla koji imaju psihoaktivno dejstvo; 

- druge psihoaktivne kontrolisane supstance. 

 

Značenje izraza upotrebljenih u Novom zakonu je sledeće:

 

- opojna droga (u smislu Novog zakona) je svaka supstanca biološkog, odnosno sintetičkog porekla koja se nalazi na Spisku, u skladu sa Jedinstvenom konvencijom o opojnim drogama ("Službeni list SFRJ", broj 2/64), odnosno supstanca koja deluje primarno na centralni nervni sistem smanjujući osećaj bola, izazivajući pospanost ili budnost, halucinacije, smetnje u motornim funkcijama, kao i druge patološke ili funkcionalne promene centralnog nervnog sistema; 

 

- psihotropna supstanca (u smislu Novog zakona) je svaka supstanca biološkog, odnosno sintetičkog porekla koja se nalazi na Spisku, u skladu sa Konvencijom o psihotropnim supstancama ("Službeni list SFRJ", broj 40/73), odnosno supstanca koja deluje primarno na centralni nervni sistem i menja moždane funkcije, zbog čega se menja percepcija, raspoloženje, svest i ponašanje; 

 

- preparat (u smislu Novog zakona) je magistralni i galenski lek izrađen u skladu sa zakonom kojim se uređuju lekovi i medicinska sredstva; 

 

-  biljka ili deo biljke (u smislu Novog zakona) je svaka biljka iz koje se može dobiti psihoaktivna kontrolisana supstanca, a koja je na Spisku u skladu sa potvrđenim konvencijama Ujedinjenih nacija u oblasti psihoaktivnih kontrolisanih supstanci; 

 

-  makova slama (Stramentum Papaveris) je osušena zrela čaura i stabljika maka, koje se koriste kao prirodna industrijska sirovina za dobijanje opijumskih alkaloida, a posebno morfina; 

 

-  konoplja je cvetni ili plodni vrh biljke roda Cannabis, odnosno deo biljke roda Cannabis koji je iznad zemlje, uključujući i vrh; 

 

-  grm koke su svi primerci vrste Erythroxylon, a list koke je list grma koke, osim hemijski obrađenog lista iz kog su uklonjeni svi alkaloidi, uključujući i alkaloide ekgoninske klase (kao što su kokain, ekgonin i drugi); 

 

-  gajenje biljke (u smislu Novog zakona) je setva, odnosno sadnja, gajenje i žetva, odnosno berba biljke ili delova biljke iz koje se može dobiti psihoaktivna kontrolisana supstanca; 

 

-  izvoz ili uvoz psihoaktivnih kontrolisanih supstanci (u smislu Novog zakona) je njihovo fizičko prenošenje iz jedne države u drugu; 

 

-  posedovanje (u smislu Novog zakona) je državina psihoaktivne kontrolisane supstance nad kojom se vrši faktička vlast ili na drugi način sprovode aktivnosti pod uslovima propisanim ovim zakonom i propisima donetim za sprovođenje ovog zakona; 

 

-  sindrom zavisnosti (u smislu Novog zakona) je skup fizioloških, bihevioralnih i kognitivnih fenomena koji se pojavljuju posle ponavljane upotrebe neke supstance ili grupe supstanci, koji karakterišu: jaka želja za uzimanjem psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, teškoće u kontroli upotrebe i pored štetnih posledica, povećanje podnošljivosti, prioritetna usmerenost ka psihoaktivnoj kontrolisanoj supstanci uz zapostavljanje drugih aktivnosti i obaveza, a ponekad i apstinencijalno somatsko stanje; 

 

-  zloupotreba psihoaktivnih kontrolisanih supstanci (u smislu Novog zakona) je upotreba psihoaktivnih kontrolisanih supstanci koje su zabranjene, kao i upotreba psihoaktivnih kontrolisanih supstanci na način, u količinama i za indikacije za koje nisu propisane; 

 

-  nedozvoljena proizvodnja i promet psihoaktivnih kontrolisanih supstanci (u smislu Novog zakona) je gajenje biljke iz koje se može dobiti psihoaktivna kontrolisana supstanca, posedovanje sredstava za proizvodnju psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, kao i proizvodnja, promet i posedovanje psihoaktivne kontrolisane supstance suprotno odredbama ovog zakona. 

 

Radi usklađivanja stručnih stavova u oblasti psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, kao i davanja stručnih mišljenja u skladu sa ovim zakonom, Vlada obrazuje - Komisiju za psihoaktivne kontrolisane supstance - koju čine predstavnici ministarstava nadležnih za: zdravlje, prosvetu, unutrašnje poslove, rad i socijalnu politiku, odbranu, omladinu i sport, kulturu, pravdu, poljoprivredu i veterinu, lokalnu samoupravu, kao i istaknuti stručnjaci u oblasti psihoaktivnih kontrolisanih supstanci (u daljem tekstu: Komisija), a sredstva za rad Komisije - obezbeđuju se u budžetu Republike Srbije. 

 

Zakonom su propisane brojne ZABRANE (odnosno mere aktivne kontrole) u oblasti proizvodnje, prometa, upotrebe i dostave, davanja i odlaganja psihoaktivnih kontrolisanih supstanci i biljaka iz kojih se mogu dobiti.

 

- Zabranjena je proizvodnja, promet i upotreba psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, kao i dostava psihoaktivnih kontrolisanih supstanci i biljaka iz kojih se mogu dobiti psihoaktivne kontrolisane supstance, osim pod uslovima propisanim ovim zakonom. 

 

- Zabranjeno je - gljive iz porodice Psilocybe, kao i druge gljive iz kojih se mogu dobiti psihoaktivne kontrolisane supstance - dostavljati na bilo koji način drugim licima. 

 

- Zabranjeno je - s hranom, pićem ili na bilo koji drugi način - davati psihoaktivne kontrolisane supstance, osim u svrhu propisanog lečenja, u skladu sa ovim zakonom i propisima donetim za sprovođenje ovog zakona.  

 

- Zabranjeno je - psihoaktivne kontrolisane supstance i medicinska sredstva koja su upotrebljena za njihovu primenu - odlagati na način i na mestu koje nije posebno određeno za tu svrhu, suprotno ovom zakonu i propisima donetim za sprovođenje ovog zakona. 

 

- Zabranjeno je - oglašavanje psihoaktivnih kontrolisanih supstanci – u određenim slučajevima, odnosno – dozvoljeno je pod određenim uslovima I na određeni način.  

 

U Zakonu je izvršena KLASIFIKACIJA psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, regulisano je pitanje identifikacije i ispitivanja psihoaktivnih kontrolisanih supstanci (uključujući i ovlašćenja i dozvola za obavljanje ovog posla). Proizvodnja, promet, izvoz, uvoz, tranzit, gajenje – takođe su regulisani i obuhvaćeni strogom kontrolom i zabranama.

 

Tako, na primer:

- Zabranjeno je - gajenje biljaka iz kojih se mogu dobiti psihoaktivne kontrolisane supstance, kao i njihov promet i posedovanje, osim pod uslovima propisanim ovim zakonom i propisima donetim za sprovođenje ovog zakona. 

- Samonikla biljka iz koje se može dobiti psihoaktivna kontrolisana supstanca - mora biti uništena 

- Dozvoljeno je - gajenje konoplje (Cannabis) - samo radi proizvodnje - vlakana, proizvodnje semena za ishranu životinja, daljeg razmnožavanja, prerade, ispitivanja kvaliteta semena, kao i njegovog prometa i to samo - pravnom, odnosno fizičkom licu koje ima dozvolu koju je izdalo ministarstvo nadležno za poslove poljoprivrede 

- Dozvoljeno je - gajenje maka (Papaver somniferum L.) - samo u prehrambene svrhe - i to samo - pravnom, odnosno fizičkom licu kome je izdata dozvola ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede koje prati i analizira površine zasejane makom. 

- Za izvoz, odnosno uvoz slame maka – potrembna je dozvola.

 

Zakonom je regulisana i primena psihoaktivnih kontrolisanih supstanci u okviru zaštite zdravlja, definisane su programske aktivnosti za prevenciju, lečenje i smanjenje potražnje psihoaktivnih kontrolisanih supstanci, propisana je dužnost obaveštavanja i evidentiranja u odgovarajućim registrima, utvrđen postupak sa oduzetim psihoaktivnim kontrolisanim supstancama, regulisana nadležnost i nadzor nad sprovođenjem, propisane kazne za privredne prestupe i prekršaje.

 

Zakon je objavljen u "Službenom glasniku RS", br. 99/2010 od 27.12.2010. godine i STUPIO NA SNAGU – 8. Januara 2011. godine.

EPravilnik o metrološkim uslovima za - automatske refraktometre kojima se meri maseni sadržaj šećera u širi

PRESTAJE DA VAŽI - sa 65/15 - 1. septembra 2015. godine - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SFRJ", broj 70/89, strana: 1740 od 10.11.1989.
"Službeni list SFRJ", broj 74/90, strana: 2187 od 23.11.1990.
"Službeni glasnik RS", broj 65/15, strana: 15 od 24.07.2015.


Pravilnik o letenju vazduhoplova

PRESTAJE DA VAŽI - sa 61/15 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SFRJ", broj 10/79, strana: 301 od 09.03.1979.
"Službeni list SFRJ", broj 4/83, strana: 51 od 28.01.1983.
"Službeni list SRJ", broj 40/95, strana: 2 od 01.09.1995.
"Službeni list SRJ", broj 68/01, strana: 1 od 21.12.2001.
"Službeni glasnik RS", broj 61/15, strana: 70 od 10.07.2015.


Pravilnik o metrološkim uslovima za ručne i Abbe refraktometre

PRESTAJE DA VAŽI - sa 65/15 - 1. septembra 2015. godine - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SRJ", broj 34/98, strana: 10 od 17.07.1998.
"Službeni glasnik RS", broj 65/15, strana: 15 od 24.07.2015.


Pravilnik o načinu izdavanja odobrenja za letenje vazduhoplova

PAŽNJA - sa 61/15 - prestaju da važe odredbe koje se odnose na potvrđivanje plana leta
"Službeni list SFRJ", broj 43/82, strana: 1104 od 23.07.1982.
"Službeni glasnik RS", broj 61/15, strana: 70 od 10.07.2015.


Pravilnik o sadržini, obrascima i načinu vođenja brodskih isprava i knjiga brodova trgovačke mornarice SFRJ

PRESTAJE DA VAŽI - osim odredaba koje se odnose na brodske isprave i knjige pomorskih brodova - sa 60/15 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SFRJ", broj 16/80, strana: 509
"Službeni list SFRJ", broj 25/88, strana: 677 od 22.04.1988.
"Službeni list SRJ", broj 6/93, strana: 170 od 12.02.1993.
"Službeni glasnik RS", broj 60/15, strana: 29 od 08.07.2015.


Pravilnik o službi prihvata i otpreme vazduhoplova, putnika i stvari na vazduhoplovnom pristaništu

PRESTAJE DA VAŽI - sa 61/15 - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SFRJ", broj 66/87, strana: 1545 od 09.10.1987.
"Službeni list SFRJ", broj 57/90, strana: 1805 od 05.10.1990.
"Službeni list SRJ", broj 51/92, strana: 979 od 25.12.1992.
"Službeni list SRJ", broj 38/95, strana: 2 od 18.08.1995.
"Službeni glasnik RS", broj 61/15, strana: 104 od 10.07.2015.


EPravilnik o metrološkim uslovima za - automatske refraktometre kojima se meri maseni sadržaj šećera u širi

PRESTAJE DA VAŽI - sa 65/15 - 1. septembra 2015. godine - ZAMENJEN NOVIM
"Službeni list SFRJ", broj 70/89, strana: 1740 od 10.11.1989.
"Službeni list SFRJ", broj 74/90, strana: 2187 od 23.11.1990.
"Službeni glasnik RS", broj 65/15, strana: 15 od 24.07.2015.


Finansijski izveštaji (Narodna banka Srbije) sa stanjem na dan 31. decembra 2014. godine

"Službeni glasnik RS", broj 61/15, strana: 25 od 10.07.2015.


Indeksi potrošačkih cena za jun 2015. godine

"Službeni glasnik RS", broj 62/15, strana: 30 od 14.07.2015.


JAVNE NABAVKE - javni poziv za prikupljanje ponuda

"Službeni glasnik RS", broj 61/15, strana: 2 od 10.07.2015.


JAVNE NABAVKE - javni poziv za prikupljanje ponuda

"Službeni glasnik RS", broj 62/15, strana: 2 od 14.07.2015.


JAVNE NABAVKE - Obaveštenja

"Službeni glasnik RS", broj 62/15, strana: 2 od 14.07.2015.


JAVNE NABAVKE - Usluge

"Službeni glasnik RS", broj 65/15, strana: 2 od 24.07.2015.


Kadrovska rešenja - rešenja o imenovanjima i razrešenjima koja je donela Vlada

"Službeni glasnik RS", broj 63/15, strana: 24 od 17.07.2015.



Pogledajte kompletan spisak >>